کد خبر: ۳۲۶۸۵۱
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۶ 10 November 2016
تابناک / فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان از دستگیری سارق 30 ساله و كشف 4 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمود قاسمی، فرمانده انتظامی شهرستان لاهیجان در گفت وگو با خبرنگار ایسنا منطقه گیلان، اظهار کرد: در پی گزارش های مردمی در خصوص وقوع چند فقره سرقت مغازه در لاهیجان، مراتب در دستور كار پلیس این شهرستان قرار گرفت.

وی با بیان اینكه با بررسی های انجام شده توسط ماموران انتظامی هویت سارق مشخص شد، افزود: هویت و اطلاعات سارق برای شناسایی و دستگیری در اختیار رده های انتظامی شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ قاسمی با تاكید براینكه سارق مذكور با ردزنی ماموران انتظامی لاهیجان در حین انجام سرقت دستگیر شد، گفت: سارق 30 ساله اهل تربت جام و ساكن سیاهكل است.

این مقام انتظامی با تاكید براینكه سارق پس از دستگیری به چهار فقره سرقت در لاهیجان اعتراف كرد، ادامه داد: این سارق به تنهایی اقدام به سرقت از مغازه در شهر لاهیجان می كرد.

رئیس پلیس لاهیجان با یادآروی اینكه اموال قابل حمل مانند، نقره جات و پوشاك مدنظر این سارق بود، تاكید كرد: برخی از اموال مسروقه در بازرسی از منزل این سارق كشف و ضبط شد.

وی با اشاره به اینكه متهم با تشكیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد، خاطرنشان كرد: شهروندان توصیه های پلیس را در حفظ و نگهداری اموال خود جدی گرفته و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشكوك، گزارش های خود را با شماره تلفن 110 به مركز فوریت های پلیسی اطلاع دهند
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار